Ado'nis - Who the Fuck Is (2008)

Uitgebracht in eigen beheer

13. Geen Game
  14. Bijna

met Sandra

avatar van GrownMC
Dit is een mooi album, echter wel te veel skipnummers, en dan ook echt een Mixtape. Zijn flow, stem zijn goed, de inhoud van nummers als trots op amsterdam of dingen die je doet, zijn achterhaald en oninteressant. Mooi wordt het op nu of nooit of verbreek die cirkel. Hij heeft zeker potentie.

aire.
De halfbroer van Hef.

|Joël|
Ik vind Trots van Amsterdam leuk geproduceerd. Alleen vind ik de rap van Ado'nis niet spannend genoeg.

avatar van thomzi50
Inderdaad, Hef is een stuk beter.

avatar van Stapler
Trots van Amsterdam?
Ze komen toch uit Hoogvliet/Rotterdam?

avatar van thomzi50
Ado'nis is opgegroeid in de Bijlmer!

avatar van tovast
Hef is een stuk beter dan Ado'Nis.
niet per se qua teksten, maar gewoon de stijl.
swagger.

avatar van hiphopisntdead
Het is gewoon een normaal album, met een paar slechte en een paar goede tracks, maar geen uitschieters of hele erge dieptepunten

avatar van Mercy
Geen fantastische 'tape', maar wel oké om naar te luisteren. Het verveelt me niet snel en het luistert lekker weg. De teksten van Ado'nis zijn niet opmerkelijk goed, maar hij brengt het wel lekker en het sfeertje rond de nummer staat me wel aan. En inderdaad wat de meeste boys hier zeggen; hij is niet zo goed als Hef. Absoluut geen verkeerde MC dit!

(3,5*)

avatar van MAS
MAS
Ik vind zijn stijl soms wel wat hebben maar over het algemeen vind ik Ado'nis maar een matige rapper. Hij komt bij lange na niet in de buurt van zijn broer(s).