Ghostface Killah - Ghostdeini the Great (2008)

Label: Def Jam

1. Slept on Tony
  2. Run [Remix]

met Jadakiss, Lil' Wayne en Raekwon

3. Kilo [Remix]

met Raekwon en Pusha T

4. Be Easy [Remix]

met Ice Cube

5. Tony Segal (Aka Barrel Bros.)

met Styles P en Beanie Sigel

Wat is dit voor album?

Relax
Misschien left-overs.

grimy_jason
Dit is gewoon een best off cd.

Een niet al te beste in my opinion. Waar is Ghost Deini?

aire.
Redelijk commerciële keuzes ook.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Als best off is dit natuurlijk lachwekkend, want van alle goede nummers die Ghost gemaakt heeft staat er geen een van op. Left-overs klinkt mijn inziens logischer. Ik heb het nu een keer gedraaid en hoewel Ghostface de laatste jaren mij muzikaal niets meer doet vind ik dat deze nog wel door de beugel kan. Mighty Healthy is een voorbeeld van een nummer dat ik goed kan waarderen en sowieso vind ik de producties over het algemeen wel de moeite waard. Een aantal gastartiesten kunnen dan weer echt niet, opvallend is wel dat Lil Wayne geen vocorder gebruikt maar nogsteeds klinkt het nergens naar.

avatar van Harco
Dit lijken mij eerder leftovers dan dat het een best of-cd is.

Overigens waren Fishscale, More Fish en Big Doe Rehab ZEER vermakelijke albums (3,5/4*).

avatar van MJ_DA_MAN
Harco schreef:
Dit lijken mij eerder leftovers dan dat het een best of-cd is.
Het is zowel een best of als een remix-plaat als een leftovers-plaat als ik het goed heb. Maar het boeit me verder niet, de man begint me nu echt de keel uit te hangen (hij brengt teveel zinloze platen uit de laatste tijd).