Extreme Noise Terror - Law of Retaliation (2008)

Label: Osmose

1. Believe What I Say (2:43)
  2. Religion Is Fear (1:44)
  3. Spit on Your Dreams (1:57)
  4. Skin Deep (1:28)
  5. Blind Lead the Blind (1:52)
  6. Short Fuse (2:06)
  7. Chasing Shadows (1:59)
  8. Human Waste (1:22)
  9. Rat Hell (1:46)
  10. Enslaved in Darkness (1:32)
  11. Nothing No More (1:51)
  12. Parasites (1:27)
  13. Revenge (2:20)
  14. Rotten to the Core (1:42)
  15. Low Life (1:34)
  16. Against the Grain (1:36)
  17. Screaming Fucking Mayhem (2:45)
  18. Death Message (2:46)
  19. Divided & Ruled (1:56)
avatar van aslan
aslan (crew)
lekker brute grind/crustcore - dit album klinkt zoals ik ze me herinner van hun concerten begin jaren negentig... dikke 5 x*x*x*x*x*

avatar van verdronkenvis
Fuck yeah, hier krijg je toch nooit genoeg van!

avatar van B.Robertson
Zo ondertussen heb ik toch maar mooi vier ExNxTx albums in de collectie. Heb ze tweemaal gezien en dat was na het verscheiden van Phil Vayne en die tweede keer gaven alleen de gitarist en de drummer een improvisatieshow op afgelopen Stonehenge, want de rest zat vast in het verkeer. De eerste keer was Dean Jones afwezig; het enige overgebleven originele bandlid. Verschil moet er blijven, heb toch met drie van de vervangers kennisgemaakt. Valt niet te hopen voor mij dat ik ooit genoeg krijg van grindcore, heb toch een aardige collectie opgebouwd en dit album is daar zo'n pareltje van.

Bezit inmiddels ook veel grindcore, en kijk vaak naar fragmenten van het jaarlijkse OEF in Tsjechië. Extreme Noise Terror is een van mijn favorieten. Rauw, ruw, recht voor z'n raap. Dit album vandaag aangeschaft op vinyl. Geweldig! Een pareltje, schreef Robertson, en dat onderstreep ik.