P. Diddy & The Bad Boy Family - The Saga Continues... (2001)

Label: Bad Boy

1. The Saga Continues (3:52)

met G-Dep, Black Rob en Loon

2. Bad Boy 4 Life (4:13)

met Mark Curry en G-Dep

3. Toe Game (Interlude) (1:06)
  4. Thats Crazy (4:07)

7. D.I.D.D.Y. (3:55)

met Pharrell

8. Blast Off (3:41)

met G-Dep, Mark Curry en Loon

9. Airport (Interlude) (0:28)
  10. Roll with Me (4:53)

met Eightball, MJG en Faith Evans

11. On Top (3:58)

met Marsha

12. Where's Sean? (5:06)

met Big Azz Ko, Black Rob, Kain, Loon, Mark Curry en Bristal

13. Child of the Ghetto (3:44)

met G-Dep

14. Incomplete (Interlude) (0:58)
  15. So Complete (3:37)

met Cheri Dennis

16. Smoke (Interlude) (0:16)
  17. Lonely (3:59)

met Kain, Mark Curry en Kokane

18. I Need a Girl (To Bella) (4:12)

met Loon, Mario Winans en Jack

19. Nothing's Gonna Stop Me Now (Interlude) (2:24)
  20. If You Want This Money (4:00)

met G-Dep & The Hoodfellaz

21. I Dont Like That (Interlude) (1:04)
  22. Back for Good Now (4:26)

met Black Rob, Loon en Cheri Dennis

23. Cant Believe (3:50)

met Faith Evans en Carl Thomas

24. The Last Song (3:50)

met Mark Curry, Big Azz Ko en Loon

25. Thank You (0:33)
avatar van Improvision
1,5
Enkele leuke tracks zoals Bad Boy 4 Life, D.I.D.D.Y., Blast Off en Child of the Ghetto, maar verder ondermaats.

avatar van Niek
Faith Evans is de beste naam die ik kan ontdekken. Zegt denk ik alles over deze plaat.

avatar van Reijersen
1,5
Bad Boy 4 Life en I Need a Girl vond ik altijd wel leuk en ben daarom dit album uit gaan proberen. De rest valt dan meteen vies tegen en luister ik never nooit meer.

1,5 ster.

avatar van hiphopisntdead
het is tog weer net niet

avatar van daveretam
Bad Boy 4 life is natuurlijk een klassieker

avatar van KILLERBEE99
1,5
Kan groot gedeelte van het album niet voelen, Maar toch nog wel een paar ok tracks.

Gucci-Mane
I need a girl met Usher is een geweldige hit. Diddy en Bad boys 4 life zijn ook nog geweldige nummers.

Maar het album zelf is niet zo best. Diddy heeft zijn smaak niet te pakken na shiny suit era.

avatar van makaveli2
Leuk album van de heren van de BadBoy Family! Er wordt een lekker sfeertje neergezet. Favorieten blijven toch Let's Get It, Blast Off, Roll With Me, Child Of The Ghetto en Lonely. Genoeg afwisseling, zowel qua rap als qua beats.

Minpunten vind ik dat het wel iets meer een geheel had mogen zijn. Naar de productie gekeken is deze toch wel af en toe beneden de maat (lees: mijn maat). Technisch gezien zijn de meeste nummers slecht afgemixt en slecht gemastered. Aan een skit op dit album te horen dat het waarschijnlijk door Diddy zelf is gedaan. Lekker uitbesteden, dit klinkt soms nergens naar.

Toch nog een 3.5 ster vanwege het sentiment en een aantal goede tracks.