Loon - Loon (2003)

Label: Bad Boy

1. P. Diddy (Intro) (0:47)
  2. How You Want That (4:26)

met Kelis

3. Do What You Like (3:23)

met Trina

4. Relax Your Mind (4:18)
  5. Down for Me (4:19)

met Mario Winans

6. Babershop (Interlude) (1:15)
  7. This Aint Funny (3:29)
  8. Story (3:16)
  9. Between Us (4:47)

met Tammy

10. Like a Movie (4:15)

met Claudette Ortiz

11. Pimpin' Ken (Interlude) (1:41)
  12. Hey Woo (3:37)

met Missy Elliott

13. Cant Talk to Her (5:23)

met P. Diddy en Joe Hooker

14. Things You Do (4:06)

met Aaron Hall

15. Dont Wanna Die (4:29)
  16. Waiting (3:47)

met The Letter M

17. You Dont Know (4:19)
  18. Friday Night (4:00)
  19. I'll Be There (5:21)

met Carl Thomas

avatar van Improvision
ik vind loon een goede rapper, jammer dat hij samen met Bad Boy Records ten onder is gegaan

avatar van Reijersen
Verdammt, dat dit alubm ook op deze site staat. Dat nummer met Mario Winans is wel goed, en dat nr met Missy klinkt ook wel lekker. Maar over het algemeen vind ik Loon een vrij eentonige en monotome rapper. 2,5 sterretjes.

Relax
Pff wat voor rap les krijgen ze bij Bad Boy... hij rapt hetzelfde als Diddy en Ma$e -_-

Relax
Hij is nu uit Badboy met een nieuwe album No Friends, hij legt uit in de intro waarom het zo heet.
Omdat hij het album zelf inelkaar gezet heeft 'zonder vrienden' (ff vertaald heh^^)
Het klinkt veel maar dan ook veel beter dan dit album.