Kool Keith featuring KutMasta Kurt - Diesel Truckers (2004)

Label: Dmaft

Kos
Ben erg benieuwd!

E
Ich auch... Zou 't wel fijn vinden als Kool Keith weer eens met
een SPETTEREND plaatje afkwam.

avatar van T.O.
Ha ha die cover alleen al! Wat een mafkees is het toch

avatar van BoordAppel
Goede productie en een goede MC maken een goed album. Vooral Break U Off en Mental Side Effects zijn echt heel erg vet. Keiths teksten zijn misschien niet altijd even geniaal maar de beste man heeft echt een heel erg relaxte flow zodat er goed naar te luisteren is. Vind ik sowieso het belangrijkste, naar de teksten luister ik nog wel eens 4*.

avatar van BoordAppel
Van Break U Off moet je trouwens wel de Malibu Remix hebben. Het origineel heeft een erg vette beat maar die remix past veel beter bij de tekst.

avatar van Jordy
Haha, dat I Drop Money... geweldige parodie (hoop ik) op die trieste top-40 rap. Verder eigenlijk een heel erg fijne plaat met zeer sterke beats en grappige lyrics, zonde dat ik dit nu pas ben gaan luisteren.

avatar van thomzi50
Heb hem net gekrgen van de Kerstman, ik vind het tich een van de betere Kool Keith projceten. Vooral goed als je ook kijkt naar mislukte projecten als Matthew. Hij kan het dus nog wel!