Within Temptation - The Dance (1998)

Rock / Metal
Label: DSFA

1. The Dance (5:00)
  2. Another Day (5:45)
  3. Other Half (Of Me) (4:49)
  4. Remix Restless (3:31)
  5. Remix Candles & Pearls of Light (9:03)
Raar dat dit album zo'n laag gemiddelde heeft. 'The dance' vind ik een van de beste wt platen. Velen vinden "the Other Half (of me)" het beste WT nummer trouwens. Persoonlijk vind ik dat ook wel. Maarja als je niets van metal kent, snap je dat natuurlijk niet.

avatar van Eddie
Ik ken een hoopmetal maar ik moet zeggen dat ik om een of andere reden deze plaat nooit gehoord heb, moet ik toch maar eens gaan doen, of zeg je dit is niets voor je als van 'enter' houd.

Eddie schreef:

Als je van 'Enter' houd vind je dit juist wel goed. Ik bedoel: als je de WT van de tmf gewoon bent, vind je dit wss maar niets.

vind m niet erg super, en is erg duur voor die paar liedjes

avatar van Eddie
beatles schreef:
vind m niet erg super, en is erg duur voor die paar liedjes

Hoe komt het dan dat je hem oorspronkelijk op 5* had staan

neuh, hij stond eerst op 1, toen leerde ik m meer waarderen, wou m op drie hebben maar klikte wat scheefjes

deric raven
The Dance (titelnummer) is erg mooi...
Van mij mag Robert wel weer mee zingen, dat mis ik wel op het latere werk, niet dat ik dat slecht vind, of zo.

Wederom een goede, volgens mij redelijk zeldzame, plaat

avatar van Royal
Tja, ik kan hier heel kort over zijn. Er staan maar 5 nummers (en 1 verborgen) op de cd waarvan slechts 3 nummers nieuw zijn.
De 3 nummers die nieuw zijn, zijn echter wel opnieuw van een enorm hoog niveau. Ik heb de cd een jaartje geleden gekocht omdat hij in de aanbieding was, maar normaal zou ik nooit een plaat kopen (eerder downloaden) als er maar 3 nieuws songs op staan.

Ik heb het ook gewoon niet zo op remixes, al is de akoestische versie van Restless (het verborgen nummer) wel leuk om te hebben!

Wat mij betreft een top plaat dus, alleen is hij binnen 30 minuten al klaar.