Bored Stiff - The Sad Truth (2008)

1 stem

5. P-Way in Denmark
  6. 2Gether

met Mike Marshall

7. Kingship

met The Grouch en Sick Y.G.

8. The Flow

met Mike Marshall

21. Free

met AgentStrikNine en Cait La Dee

avatar van Osiris Apis
Nog geen opmerking van R&P?

Er zit nogal een tijd tussen dit album en hun vorige. (Of de andere albums staan niet op MuMe.)
De nummers op hun myspace klinken wel aardig. Een soort mix van Souls of Mischief en Zion I.

avatar van Rhythm & Poetry
Nou sorry hoor .

Hier komt het: Apart dat er zoveel tijd tussen de albums zit, ik hoorde dat een aantal leden wel wat solo werkjes gedropt hebben. Maar ik heb het album nu beluisterd en ik ben er over te spreken. Relaxte producties die een goede onderlaag vormen voor fijne raps en die komen dan ook vaak voor. Eigenlijk is er geen minder nummer op te ontdekken en zou ik na het draaien van deze cd hem het liefst weer opzetten (en dan nog een keer en nog een keer etc.).

Na twee luisterbeurten zet ik hem op 4*.