Vanilla Ice - Hard to Swallow (1998)

Metal / Hip-Hop
Label: Republic

1. Living (3:45)
  2. Scars (4:57)
  3. Ecstacy (0:09)
  4. Fuck Me (4:32)

met Casey Chaos

5. Valley of Tears (0:13)
  6. Zig Zag Stories (5:26)
  7. Too Cold (3:24)
  8. Prozac (4:28)
  9. S.N.A.R.Y. (4:47)
  10. A.D.D. (5:15)

met Casey Chaos

11. Stompin' Through the Bayou (3:24)
  12. The Horny Song (4:33)
  13. Freestyle (4:59)
avatar van Raspoetin
Vanilla Ice op de Nu Metal tour, produced door dezelfde producer van Korn, limp bizkit & slipknot: Ross Robinson.

tegewoordige vanilla ice, is een stuk beter dan toen ie vroeger was
(want dat was ook de reden waarom eminem hem uit diss'te)
Maar toen dit album en de albums Bi-polar en platinum underground (de nieuwe uit 2005) uitkwamen/komen.
begon ik hem meer te respecteren,
ik heb ergens een review gezien waarbij iemand een laag cijfer voor platinum underground geeft, maar hem wel beter noemt dan 50's album: the massacre en tony yayo's album, dit is de site; http://rateyourmusic.com/view_...

beter dan tony yayo's en 50's album zou ik dat album niet noemen,
maar genoeg goede beats en lyrics, net als dit album Hard to Swallow bevat het ook weer metal elementen.

Dit is in ieder geval beter dan zijn vroegere werk, want dat was lachwekkend (wie neemt nou mc hammer als zijn inspiratie).

Maar de front covers van zijn albums zijn nog steeds zo belabberend als de pest, behalve Hard to Swallow

avatar van Killeraapje
Ik hoorde afgelopen week Too Cold langskomen en ik moet zeggen het rockt behoorlijk. Dat viel zeker niet tegen.

avatar van RogerV
Vanilla doet erg zijn best om serieus genomen te worden. Zijn probleem is echter dat hij te wanhopig probeert. Een album als dit is zeker niet slecht. Maar hij overtuigt niet door de schaduw die over hem hangt.

Als hij wat meer zelfspot had getoond was hij een stuk verder gekomen.