Steve Jablonsky - Gears of War 2 (2008)

Score
Label: Sumthing Else

1. Return of the Omen (1:57)
  2. Hope Runs Deep (5:29)
  3. Green as Grass (2:36)
  4. Expectations (1:57)
  5. Finally, a Lead (3:13)
  6. Armored Prayer (3:55)
  7. Hold Them Off (1:44)
  8. Derrick Chase (1:15)
  9. Building Thunder (2:05)
  10. Hell Breaks Loose (1:38)
  11. Bedlam (2:14)
  12. Breakneck (1:38)
  13. Landown (3:24)
  14. Racing to Extinction (1:33)
  15. If They Can Ride Em (1:43)
  16. Hollow (1:48)
  17. Unexpected Changes (1:55)
  18. March of the Horde (2:05)
  19. Highway (1:12)
  20. Denizens of the Deep (2:30)
  21. With Sympathy (2:52)
  22. Insurmountable Odds (3:16)
  23. Bump in the Night (2:06)
  24. Frenzy (1:49)
  25. Outpost (2:16)
  26. Finale (3:32)
  27. Autumn of Mankind (0:33)
avatar van Starmaster501
Beter dan die van kevin riepl.
Ik weet niet hoe die van Dom & Maria heet maar die is hartsikke mooi, Horoic assault is erg epic. Alleen ik zie ze beiden niet in de lijst staan

neo (crew)
Dit is geen complete score uitgaven. Vandaar.

busta_x
Armored Prayer is Horoic assault.

Voor de rest ontbreekt er veel, Flamethrower Locust, Gathering Storm, Dom and Maria en nog veel meer zitten er niet bij, dat zijn dan ook onofficiële nummers.

Al om al blijft het nog steeds een sterke soundtrack, 60 minuten is dan ook meer dan prima, het is wel minder agressief dan de gow 1 soundtrack maar wel meer episch, score is net zo goed als de eerste.

avatar van Starmaster501
Ik kwam er kort na mijn vorige bericht achter dat al die nummers er wel tussen staan maar dan met andere namen. Als voorbeeld dat Armored Prayer, Heroic Assault is.