Celestial Season - Lunchbox Dialogues (2000)

Label: Suburban

1. Lonely Man Burning (7:22)
  2. Sharks & Razors (4:50)
  3. Outshine (6:51)
  4. Boarding Music (4:45)
  5. Mary Meets the Sky (4:04)
  6. Body Overdrive (4:47)
  7. Celestial Dragon (4:20)
  8. All Wrong (4:49)
  9. Comfortable Mess (4:14)
  10. From the Plains (7:23)
Rik
Dit is echt een super goeie plaat. Had al een tijdje chrome en die vond ik al erg goed. Deze is nog net wat medolieuzer, wat hier in zijn voordeel uitpakt. Vooral Outshine is echt super. Ik verhoog mijn stem dan ook maar met een halve ster voor de volle score:

5* en misschien nog een keer een plaats in mijn top 10.

Nieuwstad
Iets commerciëler dan voorgaand werk. Maar dat klinkt misschien weer zo negatief. Zeer pakkend!

avatar van jeltel
Wat mij betreft het beste album van deze heren. De eerdere doom periode doet me niets. De Stoner platen zijn goed, maar deze is beter. En ja dit noem ik niet meer Stoner. Dit is meer dan dat. Natuurlijk merk je de Stoner invloeden nog wel.

Cyril is een erg goede zanger die op deze plaat het beste tot zijn recht komt.

Hopelijk brengen ze deze nog een keer op vinyl uit.

Goede liveband ook toendertijd.