Shyne - Godfather Buried Alive (2004)

Label: Gangland

1. Buried Alive Intro (0:19)
  2. Quasi O.G. (4:25)
  3. More Or Less (4:38)
  4. Behind the Walls (4:29)

met Kurupt en Nate Dogg

10. The Gang (4:18)

met Foxy Brown

11. Edge (4:15)
  12. Here with Me (4:36)
  13. Diamonds and Mac-10s (4:38)
avatar van Chuck Taylor
Vrij goed album. Teksten van Shyne zijn nooit echt hoogstaand vind ik, maar hij heeft een goede flow en de beats waarop hij deze laat horen zijn van zeer goede kwaliteit. Zijn stem heeft natuurlijk wat weg van B.I.G., maar is toch wel duidelijk verschil. 4*

avatar van Funnyman
1,5
Het album heb ik net geluisterd. Ik vind het album matig, 1,5*,,,,

avatar van thomzi50
De verhalen rondom Shyne kende ik natuurlijk, zijn naam kende ik, een paar flarden van nummers, maar wat ik me nooit gerealiseerd had: de beste man is echt een heel matige rapper. Een bozige Biggie-kloon zonder reliëf in zijn stem of echt goede tracks. Misschien had het geholpen als ik dit af en toe had beluisterd in mijn puberteit, zoals ik bij veel andere Bad Boy-acts deed (voor wie ik nu een veel groter zwak heb).

avatar van mh040
Bijzonder matig album. Haalt het bij lange na niet bij zijn debuutalbum, dat op deze website op onbegrijpelijke wijze een lager gemiddelde scoort dan dit prul.