Sin Fang Bous - Clangour (2008)

IJsland
Label: Kimi

1. Advent in Ives Garden (3:07)
  2. The Jubilee Choruses (4:06)
  3. Catch the Light (3:22)
  4. Sunken Ship (4:35)
  5. Melt Down the Knives (2:20)
  6. Clangour and Flutes (3:12)
  7. We Belong (3:01)
  8. Carry Me Up to Smell Pine (4:20)
  9. A Fire to Sleep In (3:08)
  10. Fafafa (3:43)
  11. Poirot (2:11)
  12. Lies (5:35)
avatar van Mctijn
Leuke combinatie tussen Cloud Cult en Beirut. Eerste vluchtige luisterbeurt belooft veel. Ik ga er binnenkort eens voor zitten.

avatar van HaanHoen
Ik ben nog niet meteen onder de indruk. 'Melt Down the Knives' klinkt wel aardig, en zo nu en dan worden er wel wat andere leuke pogingen gedaan, maar over de gehele linie doet het me toch te weinig. Beirut zou eerlijk gezegd niet de eerste naam zijn die ik hierbij wil halen. Die muziek heeft toch wat meer te bieden.
Ik ga dit zeker nog een aantal pogingen geven, maar voor nu kom ik niet hoger dan 3* sterren.

avatar van Yamato
Ik wilde dit gaan luisteren maar ik schuif het nog maar even voor me uit want de reacties hier zijn niet bepaald enthousiast te noemen.