The Living End - White Noise (2008)

Australiƫ
Punk / Rock
Label: Dew Process

1. How Do We Know (4:14)
  2. Raise the Alarm (3:37)
  3. White Noise (3:44)
  4. Moment in the Sun (4:22)
  5. Waiting for the Silence (5:01)
  6. Make the Call (4:00)
  7. Loaded Gun (4:57)
  8. Kid (3:33)
  9. 21st Century (3:28)
  10. Hey Hey Disbeliever (3:37)
  11. Sum of Us (3:49)
  12. White Noise [Acoustic] * (3:57)
  13. Moment in the Sun [Acoustic] * (4:33)
  14. Tragedy [Demo] * (4:16)
  15. Ship Is Sinking [Demo] * (3:25)
  16. Down to the Wire [Demo] * (5:19)
  17. Live to Love [Demo] * (4:27)
  18. Faith [Demo] * (2:38)
  19. New Trend [Demo] * (3:42)
  20. I Don't Wanna Wait [Demo] * (2:57)
  21. Enemy of Time [Demo] * (3:34)
  22. Who's on Your Side [Demo] * (3:13)
avatar van knoltor
Wow, bestaat dit nog?
Ik wist dat ze niet meer gedistribueerd werden in Nederland, maar was ze eerlijk gezegd ook een beetje vergeten.
Nochtans is "Roll On" een prima album en moet ik deze dus ook maar eens door een netwerkkabeltje zien te persen...

avatar van B_B
B_B
Lekker album! Vlot, catchy en vaak te beluisteren. Niet elk nummer is even sterk maar als album meer dan de moeite waard. Binnenkort nog maar eens hun oudere plaatjes opzoeken.

avatar van sugar mice
Net als de voorganger State of Emergency is deze plaat meer dan alleen een mix van Stray Cats, Brain Setzer Orchestra, Green Day en meer van dat soort in een '21st Century' jasje. Inderdaad vlot en catchy met leuke teksten, soms serieus, maar altijd up tempo en uplifting.

avatar van rarekwabbus
Ik heb dit album in Sydney gekocht toen het net een dag uit was, dus het heeft voor mij sowieso een hele bijzondere meerwaarde. Buiten dat is het sowieso ook een uitstekend album van dit trio. Ze hebben Nederland zelfs meerdere malen aangedaan na het releasen van dit album en ook live blijken de nummers prima uit de verf te komen. Dat neemt echter niet weg dat ze hun debuutalbum nooit meer zullen overtreffen.