Praga Khan - Freakazoidz (2002)

Belgiƫ
Dance
Label: EMI

1. Glamour Girl [Album Version] (3:20)
  2. Visions of Heaven (5:08)
  3. Kinky World (3:58)
  4. Picture This (4:57)
  5. Tausend Sterne (4:30)
  6. Because of You (3:38)
  7. Look to the Future (5:31)
  8. Freakazoidz (2:55)
  9. No Earthly Connection (6:48)
  10. Skin to Skin (5:17)
  11. Fame (3:14)
  12. Your Lyin' Eyes (6:57)
Goede techno plaat. Ik weet me nog te herinneren dat de release van deze plaat nogal in de kijker stond in België. Er werd hier nog al veel reclame over gemaakt omdat dit 'de' plaat van Praga Khan ging worden. Voor sommigen viel het wat tegen. Ik heb het gevoel dat ze in nederland niet echt bekend zijn, of vergis ik me?

avatar van FunkStarr
Naar mijn mening een minder album van Praga Khan.
Ik denk inderdaad dat Praga Khan niet echt bekend is in Nederland, tenminste niet bij de wat jongere mensen.
Ik denk dat veel mensen rond de 30 het wel kennen, aangezien hij toch echt een pionier was in de techno/rave scene.
Ik vind Because Of You en Fame de leukste tracks op dit album, de rest is een beetje slapjes.
Ik hou toch meer van het stevigere beukwerk van Praga Khan (Injected With A Poison bijvoorbeeld).

thejazzscène
Zwakke plaat. Een aantal nummers hebben nog hoogte maar het merendeel niet echt.