Thom Yorke - The Eraser Rmxs (2008)

Electronic
Label: XL

1. And It Rained All Night [Burial Remix] (4:13)
  2. The Clock [Surgeon Remix] (6:23)
  3. Harrowdown Hill [The Bug Remix] (6:09)
  4. Skip Divided [Modeselektor Remix] (5:35)
  5. Atoms for Peace [Fourtet Remix] (5:56)
  6. Cymbal Rush [The Field Late Night Essen und Trinken Remix] (8:07)
  7. Black Swan [Christian Vogel Spare Parts Remix] (6:09)
  8. Analyse [Various Remix] (4:09)
  9. Black Swan [Vogel Bonus Beat Eraser Remix] (7:50)
vondeich
Heeey deze ken ik nog niet, maar als het aan mij ligt kan dat nooit heel lang meer duren

Normaal gesproken hou ik niet zo van remixes, maar The Eraser was een heel lekker albumpje, dus dit kan best aardig worden... Wie weet, misschien eens een keertje pindakazen.

vondeich
Tegenvallende remixen wat mij betreft...

avatar van luc011190
De regende-atmosfeer donkere, zware kick dub versie van het eerste nummer en de strakke scheurende bass met een verknipte stotteryorke versie van het vierde nummer zijn echt 5 sterren waard.

Gregson
Ik kocht vorig jaar rond deze tijd de 3 zeer gelimiteerde 12 inches van deze remixes. Maar de CD uitvoering mag er zeker wezen. Leuke remixes opzich.

avatar van Lennart_M
Veel mooie namen en aardige mixes, maar doe mij maar het origineel.

avatar van vanson
luc011190 schreef:

precies mijn favoriete nummers!

avatar van Chameleon Day
Zeer matige, soms zelfs droevige rmxs. Op momenten echt heel saai. Het origineel is vele malen beter.

2,5*.....aan de hoge kant.

Grappig, wist niet dat deze er was. Door de Modeselektor remix werd mijn aandacht juist weer naar het album getrokken. Die heb ik wel vaak gedraaid. De rest ken ik niet.

avatar van Chameleon Day
De Skip Divided-rmx is idd wel aardig.

avatar van Yann Samsa
De Skip Divided, Atoms for Peace, en Cymbal Rush remixes zijn wel fijn. De rest is zwakjes, erg zwakjes.