Trini Lopez - The Very Best Of (1980)

Label: K-Tel

18. Green Green
  19. Shame and Scandall in the Family
  20. Besamo Mucho
avatar van Jan Wessels
Ik heb een andere verzamelaar van Trini Lopez - Lemon Tree. Uitgebracht op het Disky label. Lopez heeft in zijn beginperiode een aantal uitstekende hits gehad waarvan ik Adelita wel het topnummer vind.
Het nadeel is dat hij in zijn latere carrière heel veel platen opnieuw heeft opgenomen waardoor de "ruigheid" en "puurheid" van zijn eerste opnamen behoorlijk verdwenen is. Ook de keuze voor allerlei platgetreden muzikale paden is heel jammer geweest. Het is ontzettend moeilijk om platen van hem te vinden die nog de oude opnamen bevatten waar het spelplezier van afspatte.