Mystikal - Tarantula (2001)

Label: Jive

1. Bouncin' Back (Bumpin' Me Against the Wall) (4:19)
  2. Tarantula (4:10)

met Butch Cassidy

3. If It Ain't Live, It Ain't Me (3:48)
  4. Settle the Score (4:42)

met Juvenile

5. Pussy Crook (4:32)
  6. Ooooh Yeah (4:04)
  7. Big Truck Driver (4:29)
  8. Smoke One (4:23)
  9. Alright (3:54)
  10. I Get It Started (3:28)

met Redman en Method Man

11. Paper Stack (3:57)

met Shonnie, Beezy Boy en Dart

12. Go 'Head (4:08)
  13. The Return (3:47)
  14. That's the Shit (3:26)
avatar van BoordAppel
Laatste album van Mystikal en het zal voorlopig ook wel even zijn laatste blijven. Hij is namelijk voor 6 jaar naar het gevang gestuurd omdat ie stom genoeg was om gedwongen seks op te nemen. Daar konden ze bij de rechtbank niet om lachen.

Over het album kan ik weinig zinnigs zeggen aangezien ik het niet ken buiten de weer uitstekende Neptunes tracks.

Mystikal Tarantula *** 1/2

Mystikal , een soort eigentijdse hiphop - james Brown rapt agressief over heerlijk geproduceerde hit-songs ...

avatar van thomzi50
Wederom 3.5* Iets minder dan Lets Get Ready maar vooral The Neptunes en Scott Storch (Bouncin Back en Tarantula) leveren heerlijke beats waardoor het album sowieso de moeite waard is.

avatar van thgryda
Bouncin back de rest van het album is jammer genoeg niet van dit niveau, maar al bij al aardig plaatje