Gala - Come into My Life (1997)

Italiƫ
Pop / Dance
Label: Blanco Y Negro

1. Keep the Secret (4:25)
  2. Come into My Life (3:26)
  3. Suddenly (3:58)
  4. Freed from Desire [Slow Version] (3:53)
  5. Let a Boy Cry (3:25)
  6. Summer Eclipse (4:57)
  7. Dance Or Die (3:22)
  8. Come into My Life [Molella & Phil Jay Edit] (3:26)
  9. 10 O'Clock (3:36)
  10. Freed from Desire (3:34)
avatar van rzasa
Wat zong deze vrouw toch lelijk! 1,5 ster

Vond het wel apart, maar om nou te zeggen lelijk? Nee, zeker wel een leuk zangeresje, met een paar aardige hits.

1,5
Weet er iemand wat er met haar is gebeurd? Want het leek of ze gewoon van de Aarde was verdewenen.

Freed from Desire is helemaal NIET mijn soort muziek. Maar om de een of andere reden, geen idee welke, vind ik dat een superplaat. Belachelijk eigenlijk. De rest zegt me overigens niks.

avatar van musicfriek
Dat nummer is gewoon erg knap gemaakt, maar dat is ook het enige positieve van dit album... De rest borduurt voort op dat ene nummer. Let a Boy Cry en Come Into my Life (die ook op single zijn uitgebracht) zijn exacte kopieen! Tracklist klopt ook niet zie ik. Come Into my Life staat er dubbel op. Freed From Desire ook.

avatar van sq
sq
Ik ken ook alleen Freed for Desire. Ik heb de single, met een stuk of wat uitvoeringen. En ik vind het een geweldig mooi nummer.

Ik vind dat de wijze van zingen en het accent van Gala juist iets enorms aantrekkelijks heeft; echt ook in die mate dat ik het bepalende factor acht voor het succes van dit nummer. Ik meende er altijd iets Russisch in te horen, maar dat blijkt dan dus van niet (Italie, lees ik).

Freed from Desire....... ik heb wat afgedanst op dat nummer. Gewoon een perfecte popsong: helemaal goed.
Ook opvolger Come Into My Life had dat wel enigszins, alleen die haalde het net niet bij die hele grote hit.

Nounou. Ik ben kennelijk niet de enige.

Je staat hier nooit alleen rayman............ dat moet je onderhand toch wel weten

avatar van VanDeGriend
Ooit voor 1 euro (of was t een piek) gescoord. Allicht eenvormig behang maar voor een feestje werken de gezellig swingende hitjes prima.

aERodynamIC schreef:

avatar van musicfriek
Grappig dat er zoveel reacties zijn. Was dat nummer al helemaal vergeten, zal hem zo eens opzetten, eens zien of het nog steeds zo swingt...

Met de volumeknop VOL open!!

1,5
Weet er nu eigenlijk iemand iets over haar? Ik had gehoord dat ze gestorven zou zijn, maar dat zal wel een roddel zijn?

Op haar site valt niets daarover te lezen, dus zal wel niet

avatar van HiLL
Waren 2 hele lekkere hitjes die deze jongeman had! Daar heeft HiLL meerdere malen zijn danstalenten op laten zien.

SelmaDuim

Ook al danstalent?
Zijn daar ook filmpjes van?

HiLL schreef:

Jaja, die gozert kon er wat van.

rayman schreef:
die gozert

Hij blijft leuk.........

Is me dit lang geleden. Ik herriner me nog dat ik als kleine jongen (Ja, André, je blijft in onze gedachten) dit hoorde op het toen nog goeie MTV. (Mijn vader keek er dag in dag uit naar ^^). Onlangs terug gedownload en was fijn om dit nog eens te horen. Die liedjes hebben toch wel iets. (Weet er iemand wat? =P). 'Let a boy cry' deed me echt glimlachen. En oh.. de zang alleen al.. =D

avatar van musicfriek
Wat een prachtige vrouw was/is Gala!

avatar van Hans Brouwer
musicfriek schreef:
Wat een prachtige vrouw was/is Gala!
Musicfreak, en ik maar denken dat je daar geen oog voor hebt . Heb je me toch op het verkeerde been gezet .

*Laura*
Freed from desire, Come into my life en Let a boy cry...3 nummers waar ik destijds als tienjarig meisje veel plezier aan heb beleefd. Misschien dat ik ze nog maar eens moet opzetten!

avatar van Lennonlover
deze plaat staat vol toppers! freed from desire, come into my life, let a boy cry, suddenly, let a boy cry.

Voor deze feestschijven: 4*!

avatar van musicfriek
Wat een gore hoes eigenlijk Wel een mooie vrouw

Come Into My Life

djeffibrelich
prachtige vrouw , mooi accent heeft ze ook.
ik ken alleen freed from desire , wat een aardige dance-hit was met een tekst over materialisme.

avatar van Germ
Geweldig vond ik dit in de tijd, vooral Freed From Desire en Let A Boy Cry! Op feestjes doen deze nummers het nog altijd goed.

avatar van friday the 13 th
Come in to my life vind ik de leukste van haar !!

avatar van lowieke
Your defense is terrified! Will Grigg's on fire!