The Damned - So, Who's Paranoid? (2008)

Punk
Label: The English Channel

1. A Nation Fit for Heroes (3:56)
  2. Under the Wheels (5:01)
  3. Dr. Woofenstein (5:54)
  4. Diamonds (3:33)
  5. Since I Met You (4:06)
  6. Danger to Yourself (4:03)
  7. Maid for Pleasure (4:33)
  8. Perfect Sunday (4:41)
  9. Nature's Dark Passion (4:10)
  10. Little Miss Disaster (4:22)
  11. Just Hangin' (3:58)
  12. Nothing (3:40)
  13. Dark Asteroid (14:01)
avatar van Halley23
An sich een goede plaat, er wordt op een gedreven manier muziek gemaakt en het geluid is zonder meer goed. Maar...ik mis richting. Soms helt het over naar de punkkant dan weer naar de rockkant, er wordt gesmartlapt op Under the Wheels en met Dark Astoroid gaan ze de progrock tour. Willen de heren laten zien hoe veelzijdig zijn of weten ze niet wat voor kant ze op willen??

Dat weten ze al jaren niet meer, maar gelukkig maken ze hoe dan ook goede muziek.
Wel verrassend een nieuwe Damned.

avatar van frolunda
Deze release destijds gemist maar is ook gewoon weer een alleraardigst (net als hun nieuwe Evil spirits) Damned album.Heeft volgens mij niks gedaan en dat is jammer want in hun,nu ruim veertig jaar durende carriere hebben ze naar mijn weten nog nooit een slecht album afgeleverd.
Vooral met Under the wheels,Daimonds en Perfect sunday kunnen ze me toch weer behoorlijk bekoren.
Voldoende tot goed.