Merzbow - Pornoise 1 KG (1987)

Japan

8. De-Filement of His Nubile Young Wife
  9. Toy 69
  10. UFO Vs British Army
jeko
Jij hebt waarschijnlijk de RRRecords uitgave Sven?
En de moeite waard qua verpakking/vormgeving?

sxesven
Ik heb inderdaad de re-issue op RRR/Statutory; nog goed verkrijgbaar voor een redelijk prijsje (euro of 30 voor 5 tapes). Leuke uitgave in een oversided box (beetje formaat LP en even dik als twee cassettebandjes; binnenin de 5 tapes, aan de buitenkant het expliciete artwork van Trevor Brown (wat overigens bij verzending andersom in de hoes zat; verwachten ze customsproblemen ofzo? Misschien gewoon voor de moeders die de pakketjes van hun noisekids openmaken). Verder niks, maar ook muzikaal een pracht natuurlijk. Staat tevens leuk zo op de kast; Pornoise in grote letters en dan schunnig artwork erbij.

jeko
Haha , ja ik zit er al een tijdje aan te denken om deze aanteschaffen en voor, wat is het, vijf uur muziek valt de prijs wel mee.
En op cassette heeft ook wel weer wat.