Sweet Cobra - Praise (2004)

Label: Seventh Rule

1. Upon Torn Knees (3:18)
  2. Ruin (3:24)
  3. Leviathan (4:07)
  4. Content with the Tide (4:04)
  5. Bandicoot (3:08)
  6. River of Crimson (5:02)
  7. Hatchet Wound (3:19)
  8. Mother's Harvest (5:13)
  9. Fear No Feather (6:19)
avatar van Joy4ever
Wat een waanzinnig goede band is dit zeg! Man, man, wat is dit genieten geblazen. Referenties? Ik zou zeggen Mastodon. Een bak met heerlijke herrie wordt over de luisteraar uitgestort. Luistert en huivert zou ik zeggen.

avatar van aslan
aslan (crew)
heerlijk goed, dit - met mastodon zou ik het niet direct willen vergelijken, ik hoor hierin eerder een vleugje rock à la 'the jesus lizard' gemixt met 'unsane'..

The Deftone
Erg bruut album! Ik vind het ook wel wat weg hebben van Mastadon.. en ook wel wat van een band als High On Fire.
Deze draai ik zeer regelmatig, gewoon geen genoeg van te krijgen.
Favoriete nummers zijn toch de eerste 3, al is de rest bijna net zo goed.

avatar van Joy4ever
Ik luister ook nog steeds met veel plezier naar dit album. Staat garant voor een stoot adrenaline door de aderen. Heerlijke strot heeft die zanger.