Alestorm - Leviathan (2008)

Label: Napalm

1. Leviathan (5:54)
  2. Wolves of the Sea (3:30)
  3. Weiber und Wein (3:41)
  4. Heavy Metal Pirates (4:24)
godlydevil7
Hier wist ik dan weer niks van... Als hij net zo klint als het vorige album wil ik 'm zeker is luisteren.

avatar van Liampie
Ik zou hem zeker luisteren!
Leviathan is een gaaf nieuw nummer, Wolves of the Sea een hilarische cover, Weiber und Wein verschilt niet veel van Wenches and Mead (leuk dus!) en alleen Heavy Metal Pirates is mwoah.
Wel heb ik het idee dat de EP een wat slechtere productie heeft dan het voorafgaande album, maar het is nog steeds goed te genieten!

avatar van horrorfreak7
Leviathan

avatar van Lord Tilo
Liampie schreef:
Ik zou hem zeker luisteren!

Productie is aardig wat slechter inderdaad, dat is wel jammer(veel gehardlimmited, zonde!). De vorige album was al "hard" zat. Echter, de scherpe "es" die in het eerste album aanwezig was, is er vrijwel compleet uit.

Verder vind ik dit EPtje een behoorlijke vooruitgang. Veel meer leuke swashbuckeling seachants. Wat mij betreft de beste EP van dit jaar.

avatar van Metalhead99
Erg leuke EP. Ben benieuwd naar de complete albums van deze band.

avatar van Metalhead99
Leviathan is een goed nummer, Wolves Of The Sea is een heerlijke meezinger, Weiber und Wein is ook leuk en Heavy Metal Pirates is ook niet slecht.

avatar van Supersid
De middelste nummers zijn géwéldig, en vandaar de sterrenstatus. Track 3 verschilt idd niet zoveel (namelijk de duitse versie dus dat spreekt). Héél erg tof alweer dit...