Havoc - Hidden Files (2009)

Label: Koch

1. Cant Get Touched (2:37)
  2. I Clap Em Up (3:42)
  3. Watch Me (3:15)

met Ricky Blaze

4. Heart of the Grind (2:58)
  5. You Treated Me (2:58)

9. The Millenium (3:13)
  10. Walk Wit Me (3:09)
  11. On a Mission (3:38)

met Prodigy

12. This Is Where Its At (2:55)

met Big Noyd

13. Dont Knock It Til You Try It (3:11)
  14. Tell Me More (2:51)

met Sonyae Elise

avatar van JLjuju
Zie hier wel naar uit maar zo te zien is dit geen verzameling van oude tracks..
Ik had btw iets gehoord over het uit elkaar gaan van Mobb Deep, maar ook over een Blood Money pt 2?

Maxmus
Hmm het album heeft een paar goede momenten maar ook echt shit nummers, die ook maar beter '' hidden '' konden blijven.
De meeste nummers op dit album klinken echt heel goedkoop gemaakt en binnen een paar minutjes in elkaar gezet.

Toch dankzij dat staan er een paar vette tracks op zoals The Millenium en Can't Get Touched.

Album is idd geval beter dan The Kush die in 2007 werd gereleased.
Maar de oude mobb deep sfeer is in dit album ver te zoeken.
Want zelfs in nummer 3 met Ricky Blaze word er weer is mooi met auto tune opgenomen..

avatar van Seedorf
Waar de f*ck is deze man mee bezig, dit lijkt echt helemaal nergens op.

avatar van Rhythm & Poetry
Ik heb het album de eerste keer na het derde nummer uitgezet; slechter dan Watch Me heb ik Havoc nog nooit horen maken (deels de schuld van de T-Pain imitator). Zo maar eens volledig beluisteren, kijken of er toch nog iets opstaat wat ik de moeite waard vind.

avatar van Rhythm & Poetry
Hel album is me uiteindelijk toch een klein beetje meegevallen maar het is nog steeds verre van voldoende. Havoc zal zelf ook wel weten dat dit album niks meer voorstelt, maar ach hij zal er wel wat mee verdienen. Lange tijd is het album knap waardeloos met Watch Me als absoluut dieptepunt. Daarna komen er wat tracks waar ik niet warm of koud van word maar die nog wel het aanhoren waard zijn; Walk Wit Me kan ik het meest waarderen. Maar nee, dit is niet een album dat ik snel nog een keer zal beluisteren, Havoc is diep gezonken.

1,5
Havoc is natuurlijk al jaren niks meer, maar hij kan blijkbaar nog dieper zinken. Saaie, eentonige en/of slechte beats met veel simplistische en goedkope deuntjes met als dieptepunt de Auto-Tune op Watch Me, een werkelijke schande voor iemand die verantwoordelijk is voor twee mega-klassiekers. Havoc is zonder Prodigy niet veel en gastartiesten kunnen het ook niet redden (zoals verwacht). Weinig goeds te vinden; You Treated Me heeft wel een leuke vocal-sample en Walk Wit Me gaat ook nog wel maar dat nummer is al ouder, dus dat zegt ook weer voldoende.

avatar van Conway Twitty
De beat van 'You Treated Me' , hij kan het nog.

avatar van JLjuju
Wat Seedorf al zei dit lijkt gewoon nergens op.

avatar van blunt187
The kush was ook al dikke shit dus hier verwacht ik ook 0,0 van

avatar van Kill_illuminati
JLjuju schreef:
Zie hier wel naar uit maar zo te zien is dit geen verzameling van oude tracks..

Je kan moeilijk zeggen dat ze bijelkaar zijn aangezien Prodigy effe een tijdje uit de maatschappij is. Dankzij Hiphopleef weet ik of ik dit album wel of niet wil gaan checken, ik ga denk ik voor het laatste.

1,5
Dit heeft absoluut niks meer te maken met de oude Havoc/Mobb Deep-style dus bespaar jezelf 45 minuten verspilde levenstijd.

avatar van blunt187
ben nu where it's at aan het luisteren met noyd en echt een dikke bullshit beat met standaard raps dus ik bespaar mezelf de rest van deze shit

avatar van TheLegacy
Hij heeft een nieuwe mixtape uit From Now One, vind het eigenlijk best wel goed klinken

avatar van Shelter
Hoe kan ik mijn mooi opgebouwde carriere nog verder o zeep helpen dan de laatste jaren....dat lijkt mij het thema.
Na Hell on Earth en wellicht voor sommigen Murda Muzik. had de beste man beter kunnen stoppen.

avatar van JLjuju
Met rappen wel. Maar met produceren niet. Hij heeft in het nieuwe millenium zat dope producties afgeleverd. Ook nog vorig jaar zelfs. En dan vraag je je af waarom hij met zoiets als dit komt.

1,5
Ik kan me de laatste jaren geen overtuigende Havoc-beat herinneren.

X-man
MJ_DA_MAN schreef:
Ik kan me de laatste jaren geen overtuigende Havoc-beat herinneren.

Die staan hier zeker wel op. Vind er wel een aantal leuke tussen zitten namelijk. Alleen de raps verpesten het gewoon té erg. Zo simpel en zo gerecycled.

Wat is er trouwens gebeurd met Big Noyd? Die gast is ook totaal niks meer, vergeleken met zijn oude gastoptredens. Heb zijn solocarrière niet echt gevolgd, dus waarschijnlijk is hij al langere tijd zo dramatisch bezig.

X-man
Overigens staan er ook bagger-producties op, zoals I Clap Em Up. Wat een beat...droevig gewoon haha.

HoodLum Havoc
Wnr Mobb Deep zelf nog eens en album gaat uitbrengen gaat nog even duren want Prodigy zit in de gevangenis

avatar van Yorrick da 95
in ieder geval beter dan Blood Money. Hier heeft Havoc nog wel een paar goeie beats.