Bobbie Gentry - Ode To (2000)

Alternatieve titel: The Capitol Years

Pop / Country
Label: EMI

1. Mississippi Delta (3:06)
  2. Fancy (4:15)
  3. Son of a Preacher Man (2:06)
  4. Ode to Billy Joe (4:14)
  5. Touch 'Em with Love (2:03)
  6. You've Made Me So Very Happy (3:19)
  7. The Girl from Cincinatti (3:32)
  8. In the Ghetto (2:48)
  9. Hushabye Mountain (2:50)
  10. I Wouldn't Be Surprised (3:24)
  11. Apartment 21 (3:21)
  12. He Made a Woman Out of Me (2:33)
  13. Find 'Em, Fool 'Em, Forget About 'Em (2:39)
  14. Skip-A-Long Sam (2:40)
  15. Show Off (2:43)
  16. I'll Never Fall in Love Again (2:52)
  17. Stormy (3:29)
  18. Chickasaw County Girl (2:34)
  19. Big Boss Man (3:01)
  20. Ace Insurance Man (3:32)
  21. Reunion (2:37)
Bobbie Gentry heeft in 5 jaar tijd (1967 - 1971) zes solo platen opgenomen, allemaal bij Capitol, gevuld met veel fraaie songs. Songs from the South of the USA, op Discogs gelinkt met de volgende genres:
Rock, Pop, Folk, World, & Country. En dit allemaal gezongen door de werkelijk prachtige stem van haar. Op deze geremasterde cd vind je hoogtepunten uit die korte, maar krachtige carriere. De allerbekendste en voor mij mooiste is Ode to Billy Joe. Andere juweeltjes zijn Fancy, Son of a Preacher Man, The Girl from Cincinatti, I Wouldn't Be Surprised, Find 'Em Fool 'Em Forget About 'Em & Stormy. Maar praktisch alle nummers zijn de moeite meer dan waard op dit mooie verzamelalbum.