Undeclinable Ambuscade - Their Greatest Adventures (1997)

Punk / Rock
Label: Ignition

1. Growing Older (3:15)
  2. Magic Hairspray (1:22)
  3. Can't Bring Me Down (2:32)
  4. Release the Animals (2:30)
  5. I'm Sorry (1:58)
  6. African Song (2:49)
  7. Stick 'Em Up (0:59)
  8. Love Story (2:52)
  9. Snowboard (2:49)
  10. Something She'll Never Have (2:41)
  11. A World Full of Understanding (0:43)
  12. Why Does a Fly? (2:04)
  13. Far Away (1:41)
  14. Alcohol (3:44)
avatar van Bulgozer
Wat mij betreft ruim het beste album van deze punkers uit Den Bosch. African song is nog een 'hitje' geweest en is een geweldig feestnummer.
Mijn CD heeft alleen een heel anders hoesje dan deze en als ik op de CD google zie ik ook alleen maar de hoes zoals ie op deze site staat.

rodneyVL
Uberstrakke happy punkband, vormt in technisch opzicht geen enkele uitzondering in het rijtje bad religion - pennywise - millencollin -satanic surfers. Behalve dat de teksten vooral over vooral niks of over mega-triviale zaken des levens gaan, dit als grote uitzondering op de zwaarmoedige academische punk van bad religion:)

Er staan alleen maar knallers op deze tweede cd, snerpende energie van de eerste tot de laatste minuut, die natuurlijk met dit soort punkceedeetjes al aanbreekt voordat je het goed en wel in de gaten hebt. Kwalitatief ook erg goed geproduceerd ondanks dat ik zeker weet dat er geen tonnenbudget voor dit ceedeetje was.

Oja bulgozer ik heb ook die (eerste) andere hoes met die wazige groepsfoto op de voorzijde. Volgens mij was deze hoes bedoeld om mee de wijdere Wereld in te trekken. Is volgens mij bij vlagen de Brabo's gelukt..

avatar van freakey
Hier staat volgens mij een verkeerde, latere hoes....

avatar van the crook
Ha! Typisch zo'n bandje wat ik in de jaren '90 grijs gedraaid heb en compleet uit het oog verloren ben daarna. Net niet goed genoeg om zich met de grote mannen van NOFX, Pennywise of Lagwagon te kunnen meten, maar toch goed genoeg voor een ruim een half uur no-nonsense punkrock ongein!

avatar van dielinquent
Die hoesverschillen komen omdat dit album later door Epitaph is uitgebracht en deze een andere hoes wilde.

avatar van beachlicious
Een band die ik, samen met de albums van NRA, grijs gedraaid heb!! Binnenkort in Hedon Zwolle te bewonderen en eindelijk ga ik ze bijna twee decennia later live zien.............

avatar van dielinquent
beachlicious schreef:

Ik doe met je mee. Ik heb ze vroeger wel 30 keer gezien in Brabant waar is destijds ben opgegroeid. Ik heb ooit eens op de camping gestaan met 1 van de leden. Geen idee meer wie. Maar toen kreeg ik Softsqueakingernieonswing in mijn hand gedrukt die toen net uit was en sindsdien op mijn radar.
Heb er zin in om ze na al die jaren in originele setting opnieuw te zien.