Boomkat - Boomkatalog.One (2003)

Label: Dreamworks

1. Yo!verture (2:23)
  2. The Wreckoning (3:09)
  3. Now Understand This (3:10)
  4. Wastin' My Time (3:49)
  5. Move On (3:52)
  6. B4 It's 2 L8 (4:12)
  7. Know Me (3:29)
  8. Daydreamin' (3:53)
  9. Crazy Love (3:41)
  10. Look at All the People (5:12)
  11. Bein' Bad (4:17)
  12. What U Do 2 Me (3:50)
  13. Answers (3:59)
  14. Left Side / Right Side (4:22)
avatar van Marki_san
Dinsdag ga ik hem halen

avatar van Onderhond
Vanwaar de 5* dan ?

avatar van Yak
Yak
Als je in de buurt van Den Haag woont moet je hem bij Spui Records gaan halen. Daar is hij maar zeven euro of zo.

Volgens mij wordt dit ook maar een one hit wonder...

Hebben deze lui een hit gehad?

avatar van BoordAppel
The Wreckoning is de single geweest meen ik maar heeft niet veel gedaan. Een no hit wonder dan .

BoordAppel schreef:

Ik hoorde het toch wel regelmatig op de radio of zag de clip wel eens op MTV ofzo toen ze eenmaal hun hit hadden...(het duurde heel lang eer de single van de grond kwam).

avatar van Marki_san
Echt een leuk CD !!!! Taryn heeft funky stem en Kellin zorgt voor goede muziek. Er zijn Coole dansnummers maar ook mooie balads. Verplicht kopen iedereen , Bij Free Record Shop kost ie maar 11.95

Electro_
The Wreckoning is toch wel een erg, erg leuk nummer. Verder ken ik nog Wastin' My Time en die vind ik zeer irritant. Dat is ook de reden dat ik nog niet op zoek ben gegaan naar de rest van dit album. Misschien toch maar eens doen.

avatar van Discoverme
Van het rauwe/harde the wreckoning naar de mooie ballad Wastin' my time..van funky tracks naar een heerlijke breakbeat met duistere piano in Look at all the people...afwisselende plaat, goed album

avatar van friday the 13 th
wreckoning is zeer goed, erg leuk, zeker de versie met de rap erin

avatar van friday the 13 th
Zojuist het album in een uitverkoopbak gevonden en toch wel teleurstellend eigenlijk. Geen enkel nummer kan het niveau van The Wreckoning halen. Nergens zit nog een echte beat in of er wordt bijna nergens mooi in gezongen.

Ook de intro's met die stemmen beginnen na een tijd te vervelen. Know Me en Daydreamin' vallen nog mee, de rest is benedenmaats.

Enkel The Wreckoning is een topper van deze cd.

Ik heb enkel de soundtrack van 8 mile en daarop vond ik Wastin My Time wel echt een aangrijpend nummer. Ik ben dan wat gaan opzoeken en ik moet zeggen dat ik dit nummer wel echt beter vind dan The Wreckoning. Indien dit een geval is (en dit niet echt je soort type van muziek is) is dit dan nog een aanrader (aan niet al te veel geld?)