Art Taylor - Taylor's Wailers (1957)

Jazz
Label: Prestige

1. Batland (9:52)
  2. C.T.A. (4:43)
  3. Exhibit A (6:15)
  4. Cubano Chant (6:36)
  5. Off Minor (5:38)
  6. Well You Needn't (7:58)
avatar van spoon
Donald Byrd... Jackie McLean.... John Coltrane... Charlie Rouse... Ray Bryant... Red Garland... Paul Chambers...en natuurlijk Wendell Marshall en Art Taylor hemzelf ...

Logisch dat de gezamenlijke jazzliefhebbers op deze site hier 3* gemiddeld neerplempen

Ik ga het gemiddelde toch even iets opkrikken, want hoewel de individuele groepsleden uiteraard beter en legendarischer werk hebben gemaakt en het, eerlijk is eerlijk, wat gedateerd klinkt is het zeker niet slecht te noemen. Mooi ook hoe je de individuele karakters van de sax spelers er ondanks het strakke kader direct uithaalt.