Theo Nijland - Gaston's War (1997)

Alternatieve titel: Gastons Oorlog

Score
Label: Basta

1. Thé Lau - We'll Meet Again (4:26)
  2. Overture (6:33)
  3. Gaston (6:39)
  4. Someone's Watching Us (2:26)
  5. Onno Krijn - Tango Di Fruta (2:36)
  6. Steven Huysman, Kamal Lebbad, André Vandevelde & Elke Mathijssen - The Right Decision / Siguiryia (4:48)
  7. Véronique (5:32)
  8. Cinéma Rialto (2:23)
  9. Resistance (3:08)
  10. Music for Mr. de Hert (8:10)
avatar van Simon Smith
Net binnengekregen. Helaas heb ik nu alles scores van Theo Nijland die op cd zijn verschenen. Ook deze klinkt weer veelbelovend.
Waarom nog geen cijfer Neo? Je hebt m wel in je collectie. Nog niet aan luisteren toegekomen?

neo (crew)
Ik heb deze ooit een keer geluisterd, maar moet het nog maar eens gaan proberen. Ik heb sinds een tijdje alle Theo Nijland scores. Heb je ook The Alphabet of Dutch Filmmusic (1995) Daar staan twee tracks van Hoogste Tijd op.

avatar van Simon Smith
Ja, die heb ik ook, nog wel te weinig geluisterd. Goed dat je me eraan herinnert.
Jammer dat zo weinig mensen zich hebben verdiept in de soundtracks van Theo.

neo (crew)
Vind het toch duidelijk de minste van Nijland.

avatar van Simon Smith
Bij mij slaat ie ook nog niet echt aan.