Ryan Leslie - Ryan Leslie (2009)

R&B

10. Shouldn't Have to Wait
  11. Wanna Be Good
  12. Gibberish
avatar van RestLove
Is gelekt, stem volgt snel

avatar van catdog
Gistermiddag in de winkel beluisterd.. en zo op het eerste gehoor klonk het niet slecht ! Binnenkort nog eens even herbeluisteren en dan zal wel snel een oordeel volgen..

M-Ty
volgde de man al via z'n youtube en ze blog site, puur talent voor het maken van beats, maar z'n stem is niet uniek ofzo.
3,5 hoewel ik de meeste tracks al wel kende

SPAROOD
Mwah, niet erg bijzonder.

avatar van Silky & Smooth
De making off van de het nummer Hello wekte mijn interesse voor Ryan Leslie. Ik ben erg benieuwd naar zijn nieuwe album, maar tot nu kan ik alleen luisteren naar zijn oudere werk. Begonnen met deze plaat. Ryan Leslie onderscheidt zich wel van de 'standaard' R&B-artiesten, maar echt overdonderd ben ik nog niet. Ook niet door de beats. Die zijn wel okee, maar nou ook weer niet zo speciaal. Ook qua zang is het niet slecht. Ryan Leslie kan mooi zingen, alleen zijn de teksten wel weer vaak zoetsappig. Rappend heb ik hem liever. Verder een leuk album, wat wel een 3,5* waard is.