Supperclub Presents: Nomads 6 (2008)

Pop / Electronic
Label: United

1. Huong Thanh - Two Sisters (4:55)
  2. Gaudi Nusrat Fateh Ali Khan - Dil da Rog Muka Ja Mahi (5:27)
  3. Bardo State - Poète Électronique (4:41)
  4. Osunlade - Crazy You (4:01)
  5. Cibelle - Waiting (5:45)
  6. Trus'me - Drilling (5:51)
  7. Ntjam rosie - Bia Yon (4:35)
  8. Bole2Harlem - Bole 2 Harlem (4:08)
  9. Cheikha Rimitti - Daouni [Dirty Blues Dub Mix] (6:42)
  10. Habib Koité & Bamada - Namania (3:39)
  11. Sensuàl - Tique-Tim (3:49)
  12. Netsayi - Tatters (4:18)
  13. Zeb - Mashallah (4:14)
  14. Sotu The Traveller feat. Gregg Green & Tasha - Global Corner Conversation (3:43)
Als je de vraag krijgt wat je je schoonvader moet geven als cd terwijl die eigenlijk niks heeft met muziek gaat er wel een heel groot vraagteken de lucht in bij mij.
'Beviel het kado afgelopen kerst?' (Buddha Bar cd met dvd, want de wens was rustige muziek met beelden.....). En wat bleek? Geheel tegen mijn verwachtingen in beviel deze. Okee, dan doen we iets in die stijl en opeens ging de Supperclub Nomads cd door me heen die ik in bezit heb.
Dit zesde deel (ik wist niet dat ze al zo ver waren) bleek snel gevonden en toen dacht deze slimme jongen: die ga ik zelf ook beluisteren, niemand die het merkt
En ja hoor: wederom relaxte muziek met af en toe een beetje kruiden in de vorm van etnische klanken waar je je niet al te veel bij moet voorstellen.
Ik hoop ook deze keer een prima kado, wordt die oude begin-zeventiger nog hip ook, en zo niet dan heb ik er in elk geval zelf wel van genoten