Matchbox Twenty - More Than You Think You Are (2002)

Label: Atlantic

7. Hand Me Down (5:02)
  8. Could I Be You (3:43)
  9. Downfall (4:07)
  10. Soul (4:34)
  11. You're So Real (3:01)
  12. The Difference (10:32)
avatar van Discoverme
Geweldige (diepgaande) teksten, lekkere rock: Feel, Disease, Unwell, Bright Lights Cold en All I need zijn de toppers op het album, maar daarmee doe ik eigenlijk de andere nummers groot onrecht aan. Matchbox 20 is al jaren populair in Amerika en net als altijd met kwaliteit, kijkt Nederland er niet naar om.

En Ineens is daar Rob Thomas..die wel leuk solo zingt, maar wie Matchbox 20 is weet helaas niemand...

avatar van musicfriek
Het nummer Unwell is van ware klasse (vind ik dan). Wel benieuwd naar de rest, in USA idd erg populair, met name dit album geloof ik.

musicfriek schreef:

Helemaal mee eens (dus nu ben je niet meer de enige die dat vindt ) Een verliefdheidsplaatje die van begin tot eind klopt! en leuk is

avatar van Herr Meijer

Pfff, wat een onzin.
Nou vooruit, geef me nog eens drie voorbeelden van dingen waarvan 'wij' de kwaliteit niet zien.
Dixie Chicks? Motley Crue?

avatar van Discoverme
Jason Mraz, Robin Thicke, Van Hunt, Anna Nalick (VS)
Nate James (GB)
Christine Evans (Canada)
Karin Park (ZWE)
Missy Higgins, Rogue Traders (Australie)

Meer voorbeelden?

Discoverme schreef:
Jason Mraz, Robin Thicke, Van Hunt, Anna Nalick (VS)
Nate James (GB)
Christine Evans (Canada)
Karin Park (ZWE)
Missy Higgins, Rogue Traders (Australie)

Meer voorbeelden?

Graag

avatar van Nicolage Rico

Herr Meijer schreef:
Pfff, wat een onzin.
Dixie Chicks? Motley Crue?

Inderdaad onzin. Moet het hier dan zo persé commerciëel gaan worden? Liever niet.

avatar van Joy4ever
Nicolage Rico schreef:

Slaat de titel van dit album op jou Rico?

avatar van Nicolage Rico
Joy4ever schreef:

Slaat de titel van dit album op jou Rico?

Ik had er niet over nagedacht, maar bedankt voor het compliment.

avatar van Wauze
Haal de cd nog eens uit de kast om te luisteren en te waarderen, maar dat laatste lukt onvoldoende. Het doet me niks, raak er niet door geboeid of wat dan ook, zoals veel amerikaanse bands.

avatar van Ronald5150
Op "More Than You Think You Are" doet Matchbox Twenty wat ze altijd doen; toegankelijke rockmuziek maken. Maar zoals ik ook bij het vorige album heb ervaren is het voor mij dertien in een dozijn muziek geworden en volledig inwisselbaar. Ondanks de verdomd goede stem van Rob Thomas kan Matchbox Twenty met "More Than You Think You Are" me onvoldoende boeien.