Camp Lo - Stone & Rob: Caught on Tape (2009)

Label: Soulfever

10. Diamond Crookz
  11. Hold On

met Jungle Boogie Brown

avatar van Modder-Eter
Na een eerste korte luistersessie kan ik al zeggen dat dit matig materiaal is.

Favoriete track is Ticket 4 2 (Hier Ticket for Two) by far! De rest is wel aardig of matig. Was te verwachten, want Camp Lo zal nooit meer het legendarische niveau van het eerste album halen, ook al is dit een verzamelaar.

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Dan vind ik dat jij het nog erg positief omschrijft, ik vind dit schijfje knap waardeloos. Ten eerste vanwege de vreselijke producties, het klinkt nergens lekker in de oren (uitzondering op de regel: Ticket 4 2). Ten tweede vanwege de slechte raps van de heren, inspiratieloos qua tekst en ze worden saai gebracht. Ten derde vanwege de gastartiesten: er staat een Sean Paul (Herron) -en een Moloko imitator (Yahzarah) op dit album.

avatar van thomzi50
1,5
Inderdaad afgrijselijke plaat. Helemaal niets leuks te beleven, eigenlijk is het in elk opzicht een verschrikkelijk album; heel soms is het qua producties nog wel lekker, dat is het enige.