Zombie Nation - Zombielicious (2009)

Duitsland
Dance / Electronic
Label: UKW

1. Mas de Todo (5:54)
  2. Get It (4:35)
  3. Supercake 53 (7:14)
  4. Radio Controlled (4:47)
  5. The Fact (4:48)

met My Robot Friend

6. Worth It Pt1 * (4:40)
  7. Worth It Pt2 * (5:21)
  8. Mystery Meat Affair (7:09)
  9. Shottieville (4:56)
  10. Filterjerks * (4:08)
  11. Seas of Grease (4:21)
  12. Stand By * (3:55)
  13. Forza * (4:43)
  14. Bass Kaput (5:48)
Ah vette shit, wist totaal niet dat er een album aankwam. Keek even per toeval of er op MuMe wat stond. Hij komt helaas wel pas 9 maart uit, zal dus nog wel niet gelekt zijn

JustaRascal
Ben ook wel benieuwd naar dit album, Worth It is wel een leuk plaatje.

avatar van Yamato
In een oude podcast van Tiga (de laatste) draait hij volgens mij Forza, ik meen me te herinneren dat ik dat een erg sterke plaat vond. Ben benieuwd waar deze Duitser verder mee op de proppen komt, als het allemaal van een dergelijk niveau is ben ik wel te porren.

Worth It vind ik van hetzelfde dergelijke niveau. Moet je ook maar is luisteren, heerlijk

Hij is gelekt, ik heb hem net binnen met alle 14 nummers Ben benieuwd

JustaRascal
Ik vind er (nog) niet heel veel aan, Worth It blijft wel leuk.

Geldt ook voor mij. Forza en Worth It blijven lekker, maar voor de rest weinig nieuws. Alleen Supercake 53 klinkt wel aardig

één van de betere electroplaten van 2009..

avatar van brooklyn
Is dit ouderwetse vage Zombie Nation electro of spelen ze ook al in op die dirty electroclash rommel van tegenwoordig?

Ik vind het geen dirty electroclash, helaas... Hij is trouwens in zijn eentje, het is geen duo meer

avatar van Opschuiven
damn wat een vuige muziek! goed goed goed!

YESSS, dit knalt echt lekker de pan uit!!!

avatar van Mr. Digitalized
Zeer leuke plaat. Het betere werk van 2009 tot nu toe.

avatar van essence
Leuk plaatje indeed. Vooral de opener 'mas te todo' en 'worth it pt 1 & 2' vallen hier in de smaak.

avatar van Ploppesteksel
Worth It Pt. 1 is inderdaad een heerlijk nummertje.

JustaRascal
Na nog een keer geluisterd te hebben ben ik overtuigd, dit is lekker. Vooral tof dat alles analoog is.

Leuke plaat, niet super. Denk dat het live beter uit de verf komt, het knalt in ieder geval niet uit mijn koptelefoon (en dat ligt niet aan het volume)

Geweldig artwork trouwens. Ik weet alleen nog niet of ik het echt mooi vind, maar het is wel origineel. Jammer dat dat op zo'n plaatje als hier (met een sticker nog wel...) niet uit de verf komt.

Bij nader inzien blijven er toch flink wat resten in de pan liggen, maar ik denk dat het live inderdaad wel afgebakken kan worden.

JustaRascal
Shottieville remix van The Proxy: Hard.

avatar van JVT
JVT
mystery meat affair (Shadow Dancer remix) = VET!!!!

avatar van Marsvin
Ik was vandaag depri, maar door deze CD ben ik weer iets gelukkiger geworden .