The Screaming Jets - All for One (1991)

Australiƫ

10. Frc (3:46)
  11. Got It (3:43)
  12. The Only One (3:09)
avatar van PEN15
Deze gasten schijnen in totaal 6 albums en 20 singles te hebben gemaakt. Er staat maar 1 album op MM en eerlijk gezegd heb ik na deze nooit meer wat van hun gevonden. Vind ik dat een gemis? Nee hoor, ik vond er namelijk niet zo veel aan. Met c'mon, stop the world en better hadden ze een paar singles. Dat en de rest van de cd kon me niet zo veel boeien. Behalve No point en Starting out dan. Redelijke nummers in een beetje tamme poprock stijl, No Point is een catchy meezinger en Starting Out heeft mooi begeleidend gitaarwerk. Kom je deze ooit een keer tegen, probeer dan nr 2 en 6.