Jerry Goldsmith - Timeline (2004)

Score
Label: Varèse Sarabande

1. The Dig (4:08)
  2. Cornflakes (2:01)
  3. No Pain (3:08)
  4. To Catlegard (2:35)
  5. Find Marek (1:54)
  6. The Rooftop (4:18)
  7. A Hole in the Wall (2:25)
  8. Move On (6:55)
  9. Be Careful (1:25)
  10. Ambushed (1:10)
  11. Setting Up (2:10)
  12. Greek Fire / Light the Arrows (2:32)
  13. Prepare for Battle / Victory for Us (11:10)
  14. To My Friends (1:40)
neo (crew)
En net als Brian Tyler's score die de film haalde, nu een uitgaven van Goldsmith's afgewezen score. Zo'n 30 minuten staat niet op deze uitgaven. De lelijkste cover voor uitgegeven score door een label is voor deze!

Die cover valt best mee als je hem vergelijkt met die van Passionada, dat was pas amateuristisch. (Over wat ben ik nu eigenlijk bezig zeg )

neo (crew)
Ok ik overdrijf een beetje Maar Passionada is ook een mooie ''he zie je die twee mensen op de voorgrond van de hoes, die heb kind van 5 uitgeknipt erop geplakt'' hoes. Maar kom op Timeline:

-lelijke titel
-music inspired by
-het leuk geprobeerde beetje doorzichtige inbreng van wat foto's.

Voortaan maar hoezen gaan waarderen:

onderste gedeelte een 8, vanaf de titel een 1