Tracy Chapman - Let It Rain (2002)

Pop / Folk

7. Say Hallelujah (2:11)
  8. Broken (4:25)
  9. Happy (4:00)
  10. Goodbye (2:28)
  11. Over in Love [Instrumental] (1:47)
  12. I Am Yours (3:36)
avatar van Bighead
Tja, je houdt ervan of niet.
Maar Tracy blijft een fantastische zangeres met een mooie donkere stem.
Composities zijn niet erg vernieuwend. Maar de plaat staat wat mij betreft als een huis en bijvoorbeel Hard Wired is een erg leuk nummer.

avatar van Reijersen
Tracy's stem is bijzonder mooi, maar het album als geheel is toch wat te middelmatig. Ze heeft, zoals met Crossroads, beter werk afgeleverd.

avatar van Twinpeaks
Inderdaad een wat mindere worp van Tracy Chapman,maar toch nog wel voldoende.De liedjes beklijven niet zo als op haar andere albums.Niks aan de hand muziek,die het goed doet op een druillerige regenachtige zondag op de achtergrond met een goed boek en een goed glas binnen handbereik.

avatar van Minneapolis
In the Dark mag best even genoemd worden. Bij deze dus: wonderschoon nummer!