Ramones - Essential Ramones (2007)

Punk
Label: Chrysalis

1. Can't Get You Outta My Mind (3:21)
  2. Poison Heart (4:03)
  3. Scattergun (2:29)
  4. Come Back Baby (3:58)
  5. Pinhead [Live] (1:55)
  6. Chinese Rocks [Live] (2:07)
  7. Surf City (2:25)
  8. Rockaway Beach [Live] (1:37)
  9. Censorshit (3:10)
  10. Touring (2:50)
  11. Blitzkrieg Bop [Live] (1:40)
  12. Sheena Is a Punk Rocker [Live in Barcelona] (1:51)
  13. Take It as It Comes (2:07)
  14. It's Not for Me to Know (2:50)
  15. Pet Semetary (3:29)
  16. She Talks to Rainbows (3:14)
  17. I Won't Let It Happen (2:21)
  18. Surfin' Bird [Live] (2:33)
  19. Tomorrow She Goes Away (2:40)
  20. Merry Christmas (I Don't Want to Fight Tonight) (2:05)
avatar van pjh1967
Verre van essentieel als je het mij vraagt. Als je een leuke verzamelaar van de Ramones zoekt probeer dan It's Alive, RamonesMania of Anthology

avatar van deedee
Het blijft een Ramones plaat, dus 4,5 voor de muziek, maar wat een vreemde compilatie. De modernere poppy achtige nummers afgewisseld met live uitvoeringen van het oude bekende materiaal in high speed, bijna hardcore, uitvoeringen. Totaal verschillend en daarom verwarrend. Het kenmerkende van de broertjes: de stem en de gitaar blijven echter kaarsrecht overeind in alle nummers.

Met afstand de slechtste compilatie, maar vanwege het verwarrende karakter en toch ook een aantal wat onbekendere nieuwe nummers, toch weer leuk.

avatar van Ducoz
Achja, voor 1 euro, destijds bij de mediamarkt vond ik dit een goede plaat!

Zeker

avatar van kaztor
Ach, bij de Ramones is het altijd dik in orde, maar als je wat verzamelwerk betreft de keuze hebt tussen Anthology, Ramonesmania of zoiets als de All This And More-cd's, wat is hier dan het bestaansrecht van?