Isaiah - Murs 3:16 Presents Isaiah (2009)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Jumping Off
  2. Ready to Die (Instrolude)
  3. Free Gear

9. Signifying
  10. Zeek R.I.P.
  11. Star Fighter

met Witchdoctor

12. Animal Cannon Fodder (Instrolude)
  13. What's Really Good?
  14. Act Like You Know

met Murs

15. Wroten
  16. Tucson, AZ
avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Ik snap niet wat Murs in deze jongen ziet; ik vind hem in ieder geval waardeloos. De helft van de tijd rapt Isaiah of hij moet poepen, de andere helft alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten. Daarnaast volg ik de rapper ook maar moeizaam en vind ik hem gewoon niet interessant. De producties klinken leeg en worden soms zelfs erg vervelend (bijvoorbeeld als ik alleen maar bass hoor zoals op What's Really Good?). Één nummer kan me wel bekoren en dit is Cypher & Sphere waar ik de sombere productie wel mooi vind (de klokken zijn dan wel weer cliché) en daar komt Isaiah wel redelijk voor de dag.

avatar van Rene1979
1,5
Begrijp dt ik deze niet hoef te gaan luisteren....

avatar van Rhythm & Poetry
1,5
Tot mijn verbazing ontdek ik dat Blockhead twee nummers op dit album van een productie heeft voorzien, DJ Signify heeft ook een belangrijk aandeel.

Relax
Volgens mij heeft hij Murs bedreigd ofzo.
Hij ziet er iig niet erg aardig uit.

avatar van Osiris Apis
Ik vind het album wel meevallen. Productioneel vind ik het goed. Isaiah is niet heel goed, maar ik stoor me er niet aan. Ik vind Isaiah wel wat weghebben van Mestizo, die ook een gastoptreden op dit album doet.

Rhythm & Poetry schreef:
Klopt. Sixtoo heeft ook nog een aantal beats gedaan.