The Galacticos - EP Phone Home (2009)

Belgiƫ
Label: Keremos

1. Humble Crumble (2:32)
  2. I'm with My Girl (3:11)
  3. He Said, She Said (3:27)
  4. Battlestar Galactico (2:17)
  5. Rap Battle (4:32)

met Stephen & Thurston

avatar van Revolt
Met in hun videoclip voor 'Humble Crumble' een schitterende interpretatie van leven hier in Hasselt.

avatar van dANTE G
Humble Crumble heeft wel wat weg van 'Range Life' van Pavement..

Davez
Leuke gitaarpartijen maar de zang vond ik maar niks. Dat is mijn oordeel na een klein stukje optreden dat ik zag op JimTv. Mss is de EP interessanter.

De drummer leek zich wel te amuseren!

avatar van Pepino
Heel leuk album dat helaas veel te kort is...

avatar van ArthurDZ
Fijne EP van een Belgische groep waarvan de leden duidelijk hoorbaar liever in VS waren geboren. Van de instrumentatie tot de uitspraak van de zanger toe: het college-rock gehalte is groot.

Maar dat ze talent hebben voor het schrijven van catchy poprock staat vast. Een groep om in de gaten te houden.