Paul Anka - Classic Songs - My Way (2007)

1 stem

Canada
Label: Universal

1. Time After Time (4:03)
  2. Get Here (3:20)
  3. Mr. Brightside (3:49)
  4. Waiting for a Girl Like You (3:15)
  5. Ordinary World (4:32)
  6. Heaven (3:31)
  7. Bad Day (4:05)
  8. I Go to Extremes (3:12)
  9. Both Sides Now (5:24)
  10. You Are My Destiny (3:56)

met Michael Bublé

11. Walking in Memphis (4:23)
  12. Against the Wind (4:39)
  13. My Way (5:19)

met Jon Bon Jovi

avatar van Shaky
Anka gaat op dit album verder waar hij op Paul Anka - Rock Swings (2005) mee begonnen was: het coveren van platen en ze tegelijkertijd van een jazzpop-jasje voorzien. Anka is en blijft een klasse zanger en dat straalt ook hier wel weer vanaf, maar toch pakt dit album (net als Rock Swings) mij niet. Het voegt voor mij allemaal niet zoveel toe en Anka is veel sterker wanneer hij zijn eigen materiaal zingt.

My Way met Bon Jovi (ja...inderdaad, hoe haalt Anka het in zijn hoofd) is een vrij belabberde versie van deze schitterende plaat en ook het opnieuw opnemen van één van de echte Anka-klassiekers 'You Are My Destiny' met Michael Bublé is best wel een gedrocht geworden. De overige covers zijn voldoende, maar niet meer dan dat. 3*.