The Twilight Singers - She Loves You (2004)

Label: One Little Indian

1. Feeling of Gaze (2:22)
  2. Too Touch to Die (4:02)
  3. Hyperballad (4:56)
  4. Strange Fruit (3:29)
  5. What Makes You Think You're the One? (3:46)
  6. Real Love (4:25)
  7. Hard Time Killing Floor (3:15)
  8. A Love Supreme (2:04)
  9. Please Stay (Once You Go Away) (4:04)
  10. Black Is the Color of My True Love's Hair (4:25)
  11. Summertime (2:57)
avatar van kappottevic
1,0
spannende cover, maar wat een bagger. als ze zichzelf de "Singing Vacuum Cleaners" hadden genoemd, had dat dat de groep meer recht toegedaan!

djeffibrelich
hey mischien is het gewoon niet je ding man.
dat is de enige logische verklaringvoor mij want dit is echt geen bagger.

avatar van Jumpjet
Zeker geen bagger, maar zeker ook niet Dulli's beste werk met the Twilight Singers. Greg vindt het leuk om af en toe eens een cover in z'n live shows op te nemen, maar hij kan er geen volledige plaatlengte mee boeien. Nog goed dat 'ie zijn uitvoering van Hey Yah (Outkast) er niet op heeft gezet!

avatar van frolunda
Een niet geheel overtuigend album,met voornamelijk soul covers van Greg Dulli's Twilight singers maar toch heeft She Loves You zeker zijn momenten.Met name Strange Fruit,Real Love,Please Stay (Once You Go Away) en Black Is the Color of My True Love's Hair mogen er best zijn,al staat er ook weer geen kraker op als My world is empty without you.Een Supremes nummer wat Dulli ooit met zijn vorige en huidige band de Afghan whigs opnam.
Ik vind dit ook het minste album van de Twilight singers maar dat levert nog altijd wel een voldoende op.