En Vogue - Born to Sing (1990)

R&B
Label: Atlantic

1. Party (1:10)
  2. Strange (4:39)
  3. Lies (4:16)
  4. Boogie Woogie Bugle Boy (0:54)
  5. Hold On (5:03)
  6. Part of Me (5:58)
  7. You Don't Have to Worry (3:47)
  8. Time Goes On (5:05)
  9. Just Can't Stay Away (5:10)
  10. Don't Go (5:45)
  11. Luv Lines (4:04)
  12. Waitin' on You * (5:08)
avatar van kappottevic
waarom heb ik dit album ooit gekocht? ik denk dat ik dacht dat er een hit op stond, maar of ik herinner me deze niet, terwijl ik zojuist het hele album heb beluisterd... mmm. een vergissing die samenviel met de uitverkoop denk ik dan...

avatar van musicfriek
Hold On was de hit.

Best een leuk nummer was dat. Sowieso was En Vogue geen verkeerde groep. Hun latere hits waren ook dik in orde.

avatar van FunkStar
Dat intro van Hold On, grote klasse!!

avatar van pureshores
en nu in bezit op LP.
Hold on was de dikke hit, maar in de slipstream zaten Lies en You don't have to worry, 2 swing nummers. Voor de rest is het nogal opvuller, alleen Time goes on is ook leuk.
Maar na dit album zouden de topjaren pas komen voor dit kwartet.

avatar van Twinpeaks
Prima debuut , met mooie zang. Niet alle tracks zijn van hetzelfde hoge niveau , maar je hoort eigenlijk al dat je te maken hebt met een prima groep . Opvolger Funky Divas is beter en veelzijdiger , maar deze mag ik af en toe ook nog graag horen. Hold On blijft een lekker liedje. 3 en halve ster