Scarlet Fantastic - 24 Hrs (1988)

Label: Ariste

1. Rhythm of Resistance (4:01)
  2. No Memory (3:51)
  3. Belle Rose (4:41)
  4. Follow That Star (4:09)
  5. Hang On (To That Inspiration) (4:52)
  6. Silver Bullet (4:15)
  7. Lucky Seven (4:01)
  8. Stay (4:41)
  9. Film Star Kiss (3:43)
  10. Exterminating Angels (5:16)
avatar van PEN15
1,5
No Memory is niet bijzonder geweldig, maar bevat dat lekkere vergane, bespotte..verguisde..ik zou zelfs zeggen geheel uitgeroeid geluid van deze tijd dat ik enorm ben gaan missen. Je kunt in dat liedje al horen dat die zangeres niet bijster getalenteerd te noemen is en het is alsof ze alle maten probeert vol te hikken met gehijg en een geforceerde lage alt-stem die ze niet beheerst. Ik verwachtte meerdere nummers als No Memory, maar die komen nauwelijks ook maar een beetje in de buurt en het klinkt soms zelfs ronduit slecht. Ik kon het me echt niet voorstellen dat met een zeer aardig, en behoorlijk liedje als No Memory dat de rest dan zo tegenvalt en dat er nog twee andere nummers singles waren; Stay en Film Star Kiss. Daarbuiten zouden ze nog een enkel andere single hebben genaamd "Plug me In" dat op geen enkel ander album staat.