The Mission - Blue (1996)

Label: Equator

1. Coming Home (2:48)
  2. Get Back to You (4:27)
  3. Drown in Blue (4:38)
  4. Damaged (4:51)
  5. More Than This (4:39)
  6. That Tears Shall Drown the Wind (5:23)
  7. Black & Blue (2:07)
  8. Bang Bang (4:19)
  9. Alpha Man (4:33)
  10. Cannibal (4:16)
  11. Dying Room (3:54)
  12. Evermore & Again (5:33)
  13. Perfect Sunrise * (1:55)
  14. Coming Home [Godlike Version] * (4:10)
avatar van musicboy
Is er iemand die weet of dit album nog verkrijgbaar is?
Is dit album zo zwak als de recensies laten uitschijnen?
Van een Missionfan die dit album nergens vindt ...

avatar van reptile71
Voor zover ik weet nog hier verkrijgbaar voor de liefhebber. Toen ik dit voor het eerst hoorde dacht ik eerst dat het een andere The Mission moest zijn...

avatar van vigil
Ik heb deze pl,aat ook wel eens in de winkel zien liggen maar niet vaak. Is wel met afstand de minst goede van The Mission

avatar van Killeraapje
Erg ondergewaardeerd album dat zeker meerdere luisterbeurten verdiend. Het is allemaal wat ruw maar daarom niet minder lekker.

avatar van rushanne
Weinig stemmen en berichten voor deze cd, en terecht. Er staan slechts een paar genietbare nummers op, maar de algemene tendens is dat dit gewoon niet goed is. Helaas.

Een lans wil ik nog wel breken voor "That Tears Shall Drown The Wind" wat ik zelf een geweldig nummer vind. Misschien is dit nummer de enige reden tot aanschaffen?