Grant-Lee Phillips - Mobilize (2001)

Label: Zoe

1. See America (5:08)
  2. Humankind (3:10)
  3. Love's a Mystery (4:10)
  4. Sadness Soot (4:21)
  5. We All Get a Taste (3:54)
  6. Spring Released (3:16)
  7. Lazily Drowning (4:19)
  8. Like a Lover (4:31)
  9. Mobilize (4:07)
  10. Beautiful Dreamers (4:28)
  11. Sleepless Lake (2:51)
  12. April Chimes (2:45)
avatar van keijzm73
Mooi album. Verwacht niets hoogstaands, maar ik had hier toch ook wel iets meer reacties verwacht. 'Humankind' en 'Spring Released' zijn in ieder geval erg fijne nummers.

avatar van heartofsoul
Inderdaad een sfeervol, en bijzonder mooi geproduceerd album. Erg goede liedjes (dat is voor mij de kern) en ik houd bovendien erg van die bijzondere stem van Phillips (hoewel ik mensen ken die daar niet zo van houden). Zijn latere album "Little Moon" heb ik inmiddels de hoogste score toegekend, maar voor dit album houd ik het voorlopig op 4****.