Bizzy Bone - Back with the Thugz (2009)

Label: Hi Power

1. Bone Unity Report (0:29)
  2. Back with the Thugz (4:45)
  3. Shooting at Me (4:10)

met Mr. Capone-E

4. Race Against Time (4:16)

met Bad Azz

5. The Process (0:25)
  6. I Wanna Sing (5:07)
  7. On That Natural High (3:05)
  8. That's Why Thugs Never Cry (4:53)
  9. Let's Get High (4:22)

met Malow Mac, Snoop Dogg en Miss Lady Pinks

10. Jockin' Bizzy (0:38)
  11. Woman Keep Watching Me (4:04)
  12. End of This World "2012" (4:26)
  13. Is There Anything Left 2 Deal With (4:45)
  14. Bonus Track 1 * (3:21)
  15. Bonus Track 2 * (3:42)
  16. Outro Part 2 Coming Soon! * (2:15)
Troep.....niet de moeite waard om tijd aan te besteden. Hi Power weet wel hoe ze echt klote muziek moeten maken....

Ik kom helemaal terug op wat ik eerst gezegd heb......dat ik zo fout heb kunnen zitten.......

Verwacht geen A song for you kwaliteit, maar sommige nummers zijn gewoon echt wel goed.

race against time, thugs never cry, lets get high en end of this world zijn echt hele goede nummers en de intro is grappig.

ik geef dit album 3 ipv 1 oftwel: net de moeite waard om naar te luisteren.

avatar van TheLegacy
Ik geloof ook gewoon niet dat Bizzy hier iets mee te maken heeft. Hi Power Ent. is gewoon een mixtape prut label.