Malcolm McLaren - Paris (1994)

Pop / Jazz
Label: V2

1. Mon Die Senie (4:30)
  2. Walking with Satie (4:03)
  3. Pere Lachaise (3:44)
  4. Miles and Miles of Miles Davis (2:04)
  5. Jazz Is Paris (5:17)
  6. Rue Dauphine (3:25)
  7. Paris Paris (5:23)
  8. Club le Narcisse (3:20)
  9. La Main Parisienne (5:02)
  10. Driving into Delirium (2:33)
  11. Revenge of the Flowers (4:04)
  12. In the Absence of the Parisienne (4:27)
  13. Anthem (3:51)
Ik vind de bijgeleverde club versies van dit album geweldig. Heb deze gekocht toen hij uitkwam en draai deze nogsteeds. Deze studieversie draai ik niet meer.

avatar van winterstorm
Een absolute 5-ster. Drie favoriete tracks kiezen is een onmogelijke opgave. Eigenlijk leerde ik dit album kennen toen een collega me vertelde dat hij een 'miskoop' van Malcolm McLaren gedaan had... Die miskoop is nu wel een van mijn favoriete cd's aller tijden. Sfeer, sfeer, sfeer. Ik bezocht Parijs ooit in de gietende regen, en toch was het prachtig. Deze cd roept dat Parijs-gevoel perfect weer op.

Ik wist niet dat er een clubversie bestond, dat wordt dus iets om achter te gaan zoeken!

MentalTheo58
Zéér sfeervolle EN geniale plaat!

avatar van Hans Brouwer
Ik ben het helemaal eens met wat in de bovenstaande drie berichten wordt verwoord. Enne.... de bijgeleverde clubversies zijn inderdaad geniaal. 4,5**** Zouden alle albums van Malcolm McLaren zo fantastisch goed zijn?

avatar van Bertschoonhoven
Geweldige CD zowel de studio als de clubversie zijn Subliem. Voor de fans ...zoek op YouTube naar de prachtige CD versie ondersteund met Parijs film beelden.

Bert Schoonhoven