Radio Moscow - Brain Cycles (2009)

Rock / Blues
Label: Alive

1. I Just Don't Know (5:00)
  2. Broke Down (4:16)
  8. Black Boot (2:04)
  9. City Lights (3:58)
  10. No Jane (5:20)
avatar van trebremmit
Radio Moscow staat garant voor een flinke porsie psychedelische blues rock, zo ook weer op deze nieuwe plaat, geweldig!

Oeh, dit was op Roadburn heel erg goed! Wel vond ik de oude nummers beter klinken dan de nieuwe...dus ga ik met een klein vooroordeel dit album maar eens beluisteren.

avatar van Mctijn
Klinkt niet verkeerd. Ik bespeur invloeden van Hendrix, wat nooit verkeerd is. Deze ga ik een kans geven...

avatar van Doc
Doc
Niets nieuws onder de zon, maar wel een erg goeie plaat.
Zeker als je van Hendrix houdt idd....

avatar van Mctijn
Kwalitatief een goede plaat, maar niet eentje die bij mij de aandacht constant wist vast te houden. Je hoort dat het lekker klinkt, maar het gaat een beetje langs je heen.

avatar van BenZet
Dit klinkt best wel erg lekker. Toch maar eens verder gaan beluisteren...

avatar van BenZet
De stem van die zanger vind ik niet geweldig, de muziek daarentegen is wel erg goed. Voorlopig 3,5 ster.

avatar van BenZet
Begin steeds meer aan die zanger te wennen. Wat een goed album zeg, heerlijk!!!

avatar van willemdeux
Lekkere automuziek. Ik vind de eerste cd radio moscow wel beter.