Polly Scattergood - Polly Scattergood (2009)

Label: Mute

1. I Hate the Way (7:07)
  2. Other Too Endless (5:14)
  3. Untitled 27 (3:53)
  4. Please Don't Touch (3:49)
  5. I Am Strong (3:41)
  6. Unforgiving Arms (3:56)
  7. Poem Song (6:16)
  8. Bunny Club (5:07)
  9. Nitrogen Pink (5:04)
  10. Breathe in Breathe Out (4:35)
avatar van MusicFreak
Net ontdekt van de week. Zitten een aantal mooie nummers tussen! maar een heel album lang kan het me dan weer niet boeien...

Please Don't Touch is wel okay, zeker in de remix van The Golden Filter.

avatar van king_pin
Mooi emotioneel album, vooral Untitled 27 en Poem Song grijpen me echt naar het hart.
Voor een Pop album ook nog best experimenteel, Pop dekt de lading van deze cd dan ook niet helemaal aangezien het best nog wel wat andere gezichten heeft: electronic, folk en singer/songwriter hebben toch wel de overhand.
Leuk voor achtergrondmuziek maar veel beter als je er echt naar luistert cause she sings like she means it.